Spring til indhold

Handelsbetingelser

Dinpersonligeplakat.dk drives af
Hedegaard Web EMV
CVR-nr. 34316066
Torvet 8, 1. tv.
9640 Farsø
kontakt@dinpersonligeplakat.dk

For at handle hos Dinpersonligeplakat.dk skal du være fyldt 18 år samt være i besiddelse af et gyldigt betalingskort.

Alle priser er angivet i DKK (Danske kroner) og inklusive moms. Vi tager forbehold for eventuelle fejl i de angivne priser, og vi forbeholder os retten til at ændre i priserne uden forudgående samtykke.

Dinpersonligeplakat.dk modtager betaling med VISA, Visa/Dankort, Mastercard, Maestro og American Express. Beløbet trækkes først, når varen afsendes, medmindre der er tale om personaliserede varer. Her trækkes betalingen, når produktionen påbegyndes, hvilket er umiddelbart efter modtagning af ordren. Dinpersonligeplakat.dk benytter en godkendt betalingsserver, som krypterer alle dine kortoplysninger med en SSL-protokol (Secure Socket Layer). Der modtages automatisk en ordrebekræftelse pr. e-mail, når en ordre er gennemført. Hvis denne ikke modtages, bedes man tjekke SPAM-mappen.

Ordrer afsendes inden for 1-3 hverdage. Ordrer leveres af PostNord inden for 1-3 hverdage efter afsendelse fra Dinpersonligeplakat.dk. PostNord leverer på alle hverdage. Der er ikke mulighed for alternative leveringsmetoder. Der leveres kun til Danmark (herunder er ikke Grønland og Færøerne).

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Reklamationsretten gælder ved fejl i materiale og/eller ved fabrikation. Kunden kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen. Reklamation skal ske i “rimelig tid”, efter at manglen/fejlen opdages. Reklamation gælder ikke ved fejl eller skader begået ved forkert betjening af varen. Dinpersonligeplakat.dk vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved reklamation rettes først henvendelse til Dinpersonligeplakat.dk på:
E-mail: kontakt@dinpersonligeplakat.dk
Messenger: http://m.me/dinpersonligeplakatdk

Reklamationen sendes til:
Dinpersonligeplakat.dk
c/o Hedegaard Web EMV
Torvet 8, 1. tv.
9640 Farsø

Pakker sendt på efterkrav modtages ikke.

Der gives 14 dages fortrydelsesret uden begrundelse med undtagelse af personaliserede varer (læs mere nedenfor). Perioden regnes fra den dag, hvor ordren modtages (eller den sidste vare modtages, når det drejer sig om flere leveringer i samme ordre). Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag, forlænges fristen til den følgende hverdag. Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter modtagelse af varen, og fra anmeldelsen skal varen returneres uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter anmeldelsen. Der kan ikke fortrydes ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give tydelig meddelelse herom.

Ved fortrydelse rettes først henvendelse til Dinpersonligeplakat.dk med en udfyldt returseddel (kan downloades nedenfor):
E-mail: kontakt@dinpersonligeplakat.dk
Messenger: http://m.me/dinpersonligeplakatdk

Download Returseddel her.

Returneringen sendes til:
Dinpersonligeplakat.dk
c/o Hedegaard Web EMV
Torvet 8, 1. tv.
9640 Farsø

Pakker sendt på efterkrav modtages ikke.

Undtagelse til fortrydelsesretten:
Personaliserede varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer, eller har fået et tydeligt personligt præg, er ikke dækket af fortrydelsesretten. Fortrydelsesretten frafalder på det tidspunkt, hvor vi går i gang med at producere varen, jævnfør Forbrugeraftaleloven, § 18, stk. 2, nr. 3.

Returnering
Returneringsomkostninger skal afholdes af kunden. Ved returnering er kunden ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Der skal vedlægges en kopi af ordrebekræftelsen i returneringen. Ekspeditionen går hurtigere, hvis vores Returseddel ligeledes vedlægges.

Varens stand ved returnering
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, hvorpå den fungerer. Kunden bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering og til, vi har modtaget den retur. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne tilbagebetalingen.

Tilbagebetaling
Ved anvendelse af fortrydelsesretten, refunderes alle betalinger modtaget fra kunden, herunder leveringsomkostninger (undtaget ekstra omkostninger som følge af kundens valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om beslutningen om at gøre brug af fortrydelsesretten. Tilbagebetaling gennemføres til samme betalingsmiddel, som der blev benyttet ved den oprindelige transaktion, medmindre der udtrykkeligt aftales og indvilges i noget andet. Vi kan tilbageholde beløbsrefunderingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre kunden inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

For at du kan indgå aftale med os og handle på vores hjemmeside, har vi brug for følgende oplysninger om dig:

  • Navn
  • Adresse
  • Telefonnummer
  • E-mailadresse
  • Oplysning om hvad du har købt, herunder personlige oplysninger, som skal fremgå af en personaliseret plakat
  •  

Vi behandler personoplysninger med det formål at kunne levere varen, samt for at kunne behandle henvendelser vedrørende ordrer. Derudover behandler vi personoplysninger ved personaliserede varer.

Oplysninger opgivet på Dinpersonligeplakat.dk videregives eller videresælges aldrig til tredjemand. Man har altid ret at få slettet personoplysninger registreret hos Dinpersonligeplakat.dk. Man har også altid ret til indsigt i, hvilke personoplysninger, der er registreret.

Har man en klage over et produkt købt på Dinpersonligeplakat.dk, kan den sendes til:
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg

Der kan også klages til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus her: https://kpo.naevneneshus.dk/

Hvis man er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan man angive en klage på EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/odr

Angiver man en klage her, skal vores e-mail oplyses: kontakt@dinpersonligeplakat.dk.

Vi anbefaler dog altid, at man først kontakter os for at finde en løsning på problemet.

Alle henvendelser skal sendes til:
E-mail: kontakt@dinpersonligeplakat.dk
Messenger: http://m.me/dinpersonligeplakatdk

Vi bestræber os på at besvare alle henvendelser inden for 24 timer.

Opdateret: 25. september 2020